Przemienienie - jak wytłumaczyć to, co niewytłumaczalne

by - marca 23, 2018


No cóż, dzieci mają to do siebie, że wiarę przyjmują bez pytań, jakie zadajemy sobie czasem my dorośli. Kiedy powiedziałam dzieciom rok temu (pełna obaw), że w tym małym krążku który ksiądz daje ludziom w kościele ukryty jest Jezus, wcale nie usłyszałam pytań: "Jak to ?" Czy zdań w stylu: "To niemożliwe !". One po prostu to zaakceptowały, przyjęły, uwierzyły !!!
Wiara dzieci uczy nas dorosłych jak należy to robić doskonale. 


Wracając do tematu przemienienia. 
Gdzieś w szerokich internetach, szukając inspiracji Wielkanocnych, (których tak na marginesie nie uda nam się w tym roku zrealizować, ale odbijemy sobie to za rok z nawiązką) trafiłam na cudowną pracę której nie mogłam pominąć. Wydrukowałam więc piękny kielich oraz hostię która się składa z dwóch części tak aby można ja było otwierać. Kielich został starannie pomalowany farbami oraz wycięty. Hostia zaś wycięta i sklejona. 







Całość została wykończona brokatem w pisaku. 



I tak oto ta Wielka tajemnica została pojęta przez tych najmłodszych :)

A może spodoba Ci się także

2 komentarze

  1. piękna praca i Twoje podejście do wiary jest czyms cudownym jak to ukazujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, symboliczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.